Welkom bij de Zegro Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Klant worden
  • Aanbiedingen en acties
  • Assortiment
  • Online bestellen
  • Afhalen in de winkel
  • Bezorging
  • Contact
Kan iedereen inkopen doen bij Zegro?

Iedereen die in het bezit is van een KVK-nummer kan inkopen doen bij Zegro.

Wat voor betaalmethodes accepteert Zegro?

Bij Zegro kan in de winkel betaald worden met PIN, via SEPA(op rekening) of contant. Voor de bezorgdienst kan alleen via SEPA of contant betaald worden.

Wat kan ik doen als mijn klantenpas kapot of zoek is?

Bij de receptie van Zegro kun je een nieuwe pas laten maken. Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee. Indien je aankopen op rekening doet, is het belangrijk om ons zo snel mogelijk te laten weten dat de pas zoek is zodat we de pas kunnen blokkeren.

Ik heb hulp nodig bij het maken van mijn wijnkaart, kan Zegro mij hierbij helpen?

Jazeker. Zegro heeft een ruime wijnafdeling waar je te allen tijde een aantal wijnen kunt proeven. Daarnaast kunnen onze twee sommeliers een volledig op maat gemaakte wijnkaart aanleveren. Indien gewenst kan zelfs een personeelstraining verzorgd worden om in de toekomst nog meer wijnomzet te realiseren.

Kan ik op één klantnummer meerdere klantpassen aanvragen?

Ja, het is mogelijk om op één klantnummer meerdere klantpassen aan te vragen.

Hoe word ik klant bij Zegro?

Leuk dat je klant wil worden bij Zegro!
Vul eenvoudig het formulier in op onze Klant worden pagina. Wij nemen vervolgens contact met je op. Of bel ons via 010-2987474.

Hoe lang duurt het voordat mijn inschrijving rond is bij Zegro?

Indien je het contactformulier op de website hebt ingevuld ontvang je binnen 2 werkdagen een e-mail. De pas kan opgehaald worden bij de receptie.

Kunnen jullie een artikel voor mij op voorraad nemen?

Indien mogelijk, ja. Neem voor meer informatie contact op met je accountmanager of de bedrijfsleider. Deze zullen in overleg met de afdeling inkoop je aanvraag in behandeling nemen.

Hoe kan ik online bestellen?

De online bestelomgeving is bedoeld voor Zegro klanten die hun goederen laten bezorgen. Heb je interesse in onze bezorgdienst? Neem contact op met de klantenservice of de winkelmanager.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?

Kies bij het inlogscherm voor "wachtwoord vergeten"  om een e-mail met verdere instructies te ontvangen.

Kan ik ook boodschappen doen als ik mijn klantenpas ben vergeten?

Sta je als contactpersoon bij het klantnummer ingeschreven en heb je een geldig legitimatiebewijs bij je? Dan kun je gewoon boodschappen doen.

Hoe kan ik mijn goederen laten bezorgen?

Indien wekelijks meer dan €399 aan goederen wordt afgenomen, kun je ervoor kiezen om de goederen gratis te laten bezorgen. Maak hiervoor eerst een afspraak met één van onze accountmanagers. Deze afspraak kan worden ingepland via de receptie van Zegro.

Hoe laat komen jullie bezorgen?

Met al onze bezorgklanten wordt een vast bezorgmoment of meerdere momenten in de week ingepland. We hanteren bij Zegro venstertijden van 2 uur.

Wat kost de bezorgservice van Zegro?

Goederen laten bezorgen is gratis bij Zegro. Wel hanteren we een minimale bestelgrootte van €399 per bestelling.

Hoe kan ik contact opnemen met Zegro?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via het formulier op deze pagina, hier kan je ook al direct de gewenste afdeling selecteren.
Voor overige vragen kan contact met ons worden opgenomen via het contactformulier of telefonisch via 010-2987474.
Onze klant worden? Vul dan ons klant worden formulier in.

Heb je een vraag voor een specifieke afdeling, vul dan onderstaand formulier in en je krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. Voor overige vragen kun je contact opnemen via ons algemeen contactformulier.
Verzenden