Welkom bij de Zegro Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Klant worden
  • Aanbiedingen en acties
  • Assortiment
  • Online bestellen
  • Afhalen in de winkel
  • Bezorging
  • Contact
Kan iedereen inkopen doen bij Zegro?

Iedereen die in het bezit is van een KVK-nummer kan inkopen doen bij Zegro.

Wat voor betaalmethodes accepteert Zegro?

Bij Zegro kun je in de winkel betalen met PIN, via SEPA(op rekening) en contant. Voor de bezorgdienst kun je alleen via SEPA of contant betalen.

Wat kan ik doen als mijn klantenpas kapot of kwijt is?

Je kan bij de receptie van Zegro een nieuwe pas laten maken. Zorg er wel voor dat je je kunt legitimeren. Indien je je aankopen op rekening doet is het belangrijk dat je het ons zo snel mogelijk laat weten als je je pas kwijt bent zodat we je pas kunnen blokkeren.

Ik heb hulp nodig bij het maken van mijn wijnkaart, kan Zegro mij hierbij helpen?

Jazeker. Zegro heeft een ruime wijnafdeling waar je te allen tijde een aantal wijnen kunt proeven. Daarnaast kunnen onze 2 sommeliers een volledig op maat gemaakte wijnkaart voor je aanleveren. Indien gewenst kunnen ze je personeel zelfs een training geven om je wijnomzet eventueel te verhogen.

Kan ik op één klantnummer meerdere klantpassen aanvragen?

Ja, het is mogelijk om op één klantnummer meerdere klantpassen aan te vragen.

Hoe word ik klant bij Zegro?

Wat leuk dat je klant wilt worden bij Zegro!
Je kunt heel eenvoudig het formulier invullen op onze Klant worden pagina. Wij nemen vervolgens contact met je op. Of bel ons via 010-2987474.

Hoe lang duurt het voordat mijn inschrijving rond is bij Zegro?

Indien je het contactformulier op de website hebt ingevuld ontvang je binnen 2 werkdagen een email. Je kunt je pas dan ophalen bij de receptie.

Kunnen jullie een artikel voor mij op voorraad nemen?

Indien mogelijk, ja. Neem voor meer informatie contact op met je accountmanager of de bedrijfsleider. Deze zullen in overleg met de afdeling inkoop je aanvraag in behandeling nemen.

Hoe kan ik online bestellen?

De online bestelomgeving is bedoeld voor Zegro klanten die hun goederen laten bezorgen. Heb je interesse in onze bezorgdienst? Neem contact op met de klantenservice of de winkelmanager.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?

Kies bij het inlogscherm voor "wachtwoord vergeten" en je ontvangt een email met verdere instructies.

Kan ik ook boodschappen doen als ik mijn klantenpas ben vergeten?

Indien je als contactpersoon bij het klantnummer staat ingeschreven en je kunt je legitimeren kun je je boodschappen doen.

Hoe kan ik mijn goederen laten bezorgen?

Indien je wekelijks meer dan €399 aan goederen afneemt kun je ervoor kiezen om je goederen gratis te laten bezorgen. Hiervoor maak je eerst een afspraak met een van onze accountmanagers. Deze afspraak kan worden ingepland via de receptie van Zegro.

Hoe laat komen jullie bezorgen?

Met al onze bezorgklanten wordt een vast bezorgmoment of meerdere momenten in de week ingepland. We hanteren bij Zegro venstertijden van 2 uur.

Wat kost de bezorgservice van Zegro?

Je goederen laten bezorgen is gratis bij Zegro. Wel hanteren we een minimale bestelgrootte van €399 per bestelling.

Hoe kan ik contact opnemen met Zegro?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via het formulier op deze pagina, hier kan je ook al direct de gewenste afdeling selecteren.
Voor overige vragen kan je contact met ons opnemen via het contactformulier of telefonisch via 010-2987474.
Wil je klant worden? Vul dan ons klant worden formulier in.

Heb je een vraag voor een specifieke afdeling, vul dan onderstaand formulier in en je krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. Voor overige vragen kun je contact opnemen via ons algemeen contactformulier.
Verzenden