Welkom bij de Zegro Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Klant worden
  • Aanbiedingen en acties
  • Assortiment
  • Online bestellen
  • Afhalen in de winkel
  • Bezorging
  • Contact
  • Jubileum Spaaractie
Kan iedereen inkopen doen bij Zegro?

Iedereen die in het bezit is van een KVK-nummer kan inkopen doen bij Zegro.

Wat voor betaalmethodes accepteert Zegro?

Bij Zegro kan in de winkel betaald worden met PIN, via SEPA(op rekening) of contant. Voor de bezorgdienst kan alleen via SEPA betaald worden.

Ik heb hulp nodig bij het maken van mijn wijnkaart, kan Zegro mij hierbij helpen?

Jazeker. Zegro heeft een ruime wijnafdeling waar je te allen tijde een aantal wijnen kunt proeven. Daarnaast kunnen onze twee sommeliers een volledig op maat gemaakte wijnkaart aanleveren. Indien gewenst kan zelfs een personeelstraining verzorgd worden om in de toekomst nog meer wijnomzet te realiseren.

Wat kan ik doen als mijn klantenpas kapot of zoek is?

Bij de receptie van Zegro kun je een nieuwe pas laten maken. Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee. Indien je aankopen op rekening doet, is het belangrijk om ons zo snel mogelijk te laten weten dat de pas zoek is zodat we de pas kunnen blokkeren.

Kan ik op één klantnummer meerdere klantpassen aanvragen?

Ja, het is mogelijk om op één klantnummer meerdere klantpassen aan te vragen.

Hoe word ik klant bij Zegro?

Leuk dat je klant wil worden bij Zegro!
Vul eenvoudig het formulier in op onze Klant worden pagina. Wij nemen vervolgens contact met je op. Of bel ons via 010-2987474.

Hoe lang duurt het voordat mijn inschrijving rond is bij Zegro?

Indien je het contactformulier op de website hebt ingevuld ontvang je binnen 2 werkdagen een e-mail. De pas kan opgehaald worden bij de receptie.

Kunnen jullie een artikel voor mij op voorraad nemen?

Indien mogelijk, ja. Neem voor meer informatie contact op met je accountmanager of de bedrijfsleider. Deze zullen in overleg met de afdeling inkoop je aanvraag in behandeling nemen.

Hoe kan ik online bestellen?

De online bestelomgeving is bedoeld voor Zegro klanten die hun goederen laten bezorgen. Heb je interesse in onze bezorgdienst? Neem contact op met de klantenservice of de winkelmanager.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?

Kies bij het inlogscherm voor "wachtwoord vergeten"  om een e-mail met verdere instructies te ontvangen.

Kan ik ook boodschappen doen als ik mijn klantenpas ben vergeten?

Sta je als contactpersoon bij het klantnummer ingeschreven en heb je een geldig legitimatiebewijs bij je? Dan kun je gewoon boodschappen doen.

Hoe kan ik mijn goederen laten bezorgen?

Indien wekelijks meer dan €399 per bestelling aan goederen wordt afgenomen, kun je ervoor kiezen om de goederen gratis te laten bezorgen. Maak hiervoor eerst een afspraak met één van onze accountmanagers. Deze afspraak kan worden ingepland via de receptie van Zegro.

Hoe laat komen jullie bezorgen?

Met al onze bezorgklanten wordt een vast bezorgmoment of meerdere momenten in de week ingepland. We hanteren bij Zegro venstertijden van 2 uur.

Wat kost de bezorgservice van Zegro?

Goederen laten bezorgen is gratis bij Zegro. Wel hanteren we een minimale bestelgrootte van €399 per bestelling.

Hoe kan ik contact opnemen met Zegro?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via het formulier op deze pagina, hier kan je ook al direct de gewenste afdeling selecteren.
Voor overige vragen kan contact met ons worden opgenomen via het contactformulier of telefonisch via 010-2987474.
Onze klant worden? Vul dan ons klant worden formulier in.

Hoe verdien ik jubileummunten?

Bij aankoop van een actieproduct uit een jubileumfolder ontvang je een digitale jubileummunt. Je ontvangt maximaal 1 jubileummunt per product, per actieweek. De munten worden wekelijks toegekend aan jouw spaaraccount.

Wat is het Zegro Jubileumconcert spaarprogramma?

Ter gelegenheid van ons 50 jarig bestaan organiseren wij het Zegro Jubileumconcert spaarprogramma. Bij aankoop van actieproducten uit de jubileumfolders ontvang je digitale jubileummunten.

Wat is het Zegro Jubileumconcert?

Het Zegro Jubileumconcert is een fantastisch feest ter gelegenheid van ons 50-jarig bestaan. Al 50 jaar zijn wij dé groothandel voor horeca en grootverbruiker in de omgeving. Het is daarom de hoogste tijd om dit groots te vieren samen met alle horecaondernemers, medewerkers en andere horecafanaten! 

Welke artiesten kan ik verwachten?

Toffe -Rotterdamse- artiesten zoals Ronnie Flex, De Wannebiezz, Crazy Pianos, Erick-E, Johnny Clash en meer!

Wanneer is het Zegro Jubileumconcert?

Het Zegro Jubileumconcert is op 24 september 2022 in de Onderzeebootloods te Rotterdam. 

Ik wil graag meedoen, hoe kan ik meedoen?

Je spaart volledig automatisch, het enige wat je moet doen is je aanmelden via zegrojubileumconcert.nl. Zo weten wij dat je mee wil sparen en zorgen we ervoor dat je gespaarde munten automatisch aan je account worden gekoppeld. 

Hoe spaar ik jubileum munten?

Vanaf 29 maart 2022 tot en met 10 september 2022 publiceren we iedere week iedere week -als extra bijlage naast de reguliere maandelijkse folder- een jubileumfolder met scherpe aanbiedingen. Bij aankoop van een actieproduct uit de jubileumfolder ontvang je een digitale jubileummunt. Heb je 50 jubileummunten bij elkaar gespaard dan kun je vanaf 12 september 2022 tot en met 18 september 2022 je toegangsticket claimen via zegrojubileumconcert.nl. 

Hoeveel munten kan ik maximaal ontvangen?

Je ontvangt maximaal 1 jubileummunt per product, per actieweek. Totaal brengen we 24 jubileumfolders uit.

Hoeveel toegangskaarten kan ik sparen?

Je kunt tot maximaal 4 toegangstickets sparen, zolang deze niet zijn uitverkocht.

Waar zie ik mijn actuele muntensaldo?

Ga naar zegrojubileumconcert.nl. Rechtsboven in de webshop staat jouw saldo. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde munten? Ga dan naar ‘Mijn munten’. 

Is het mogelijk om mijn gespaarde munten aan een ander cadeau te doen?

Nee, je gespaarde munten zijn persoonsgebonden én ook aan je klantnummer. 

Ontvang ik een bevestiging van mijn ticket bestelling?

Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Daarna zul je binnen enkele minuten ook de toegangstickets ontvangen. 

Worden mijn persoonlijke gegevens wel vertrouwelijk behandeld?

Absoluut! Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar worden gesteld. 

Zijn de tickets naamsgebonden?

Nee de tickets zijn niet gekoppeld aan een persoon. Wel is het de bedoeling dat jij, je plus 1,2 of 3 of je collega’s aanwezig zijn tijdens het concert. We organiseren het feest voor de horeca. 

Wat zit er inbegrepen bij mijn tickets?

Je spaart uitsluitend voor de toegangstickets van het jubileumconcert op 24 september 2022. De consumpties tijdens het concert zijn voor eigen rekening. 

Kan ik tickets inwisselen voor geld?

Nee, dat is niet mogelijk.

Wat gebeurt er met mijn jubileummunten als de tickets uitverkocht zijn?

Wanneer het concert is uitverkocht blijven de scherpe aanbiedingen gewoon geldig tot en met 10 september 2022. Er worden dan geen jubileummunten meer uitgegeven. 

Als de tickets voor 10 september uitverkocht zijn, gelden de actieproducten dan nog wel?

Ja. Als de tickets uitverkocht zijn voor het eind van de actieperiode dan gelden de actieproducten nog wel, maar ontvangt u geen jubileummunten meer. 

Kan iedereen sparen voor tickets?

Deze actie is uitsluitend voor Zegro klanten met een klantnummer. 

Hoelang kan ik sparen?

Je kunt beginnen met sparen vanaf 29 maart 2022. Per actieweek bieden we 50 actieproducten waarbij je maximaal 1 jubileummunt ontvangt per product. Dit proces zal zich 24 weken herhalen, waarbij de looptijd van een folder van maandag tot en met zondag is. De laatste dag om te sparen is 10 september 2022. 

Heb ik staan- of zitplaatsen?

Er zijn zitplaatsen beschikbaar maar je kan geen stoelen reserveren. 

Is het evenement rolstoelvriendelijk?

Ja, het concert is toegankelijk voor mensen in een rolstoel. 

Kan ik ook eten tijdens het concert?

Jazeker! Er zijn meerdere foodcourts met verschillende gerechten en snacks. Voor ieder wat wils! 

Heb je een vraag voor een specifieke afdeling, vul dan onderstaand formulier in en je krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. Voor overige vragen kun je contact opnemen via ons algemeen contactformulier.
Verzenden