Iedereen die in het bezit is van een KVK-nummer kan inkopen doen bij Zegro.
Bij Zegro kan in de winkel betaald worden met PIN, via SEPA(op rekening) of contant. Voor de bezorgdienst kan alleen via SEPA betaald worden.
Jazeker. Zegro heeft een ruime wijnafdeling waar je te allen tijde een aantal wijnen kunt proeven. Daarnaast kunnen onze twee sommeliers een volledig op maat gemaakte wijnkaart aanleveren. Indien gewenst kan zelfs een personeelstraining verzorgd worden om in de toekomst nog meer wijnomzet te realiseren.
Bij de receptie van Zegro kun je een nieuwe pas laten maken. Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee. Indien je aankopen op rekening doet, is het belangrijk om ons zo snel mogelijk te laten weten dat de pas zoek is zodat we de pas kunnen blokkeren.
Ja, het is mogelijk om op één klantnummer meerdere klantpassen aan te vragen.
Leuk dat je klant wil worden bij Zegro!
Vul eenvoudig het formulier in op onze Klant worden pagina. Wij nemen vervolgens contact met je op. Of bel ons via 010-2987474.
Indien je het contactformulier op de website hebt ingevuld ontvang je binnen 2 werkdagen een e-mail. De pas kan opgehaald worden bij de receptie.
Indien mogelijk, ja. Neem voor meer informatie contact op met je accountmanager of de bedrijfsleider. Deze zullen in overleg met de afdeling inkoop je aanvraag in behandeling nemen.
De online bestelomgeving is bedoeld voor Zegro klanten die hun goederen laten bezorgen. Heb je interesse in onze bezorgdienst? Neem contact op met de klantenservice of de winkelmanager.
Kies bij het inlogscherm voor "wachtwoord vergeten" om een e-mail met verdere instructies te ontvangen.
Sta je als contactpersoon bij het klantnummer ingeschreven en heb je een geldig legitimatiebewijs bij je? Dan kun je gewoon boodschappen doen.
Indien wekelijks meer dan €399 per bestelling aan goederen wordt afgenomen, kun je ervoor kiezen om de goederen gratis te laten bezorgen. Maak hiervoor eerst een afspraak met één van onze accountmanagers. Deze afspraak kan worden ingepland via de receptie van Zegro.
Met al onze bezorgklanten wordt een vast bezorgmoment of meerdere momenten in de week ingepland. We hanteren bij Zegro venstertijden van 2 uur.
Goederen laten bezorgen is gratis bij Zegro. Wel hanteren we een minimale bestelgrootte van €399 per bestelling.
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via het formulier op deze pagina, hier kan je ook al direct de gewenste afdeling selecteren.
Voor overige vragen kan contact met ons worden opgenomen via het contactformulier of telefonisch via 010-2987474.
Onze klant worden? Vul dan ons klant worden formulier in.