« Terug naar nieuwsoverzicht

Zegro's Klantenservice

Achter de schermen Zegro's Klantenservice

Een kijkje bij de klantenservice

Denken in oplossingen. Dat is waar het bij onze klantenservice om draait. Als het aan ons klantenserviceteam ligt blijft geen vraag of opmerking onbeantwoord. De teamleden zetten alles op alles om de ‘service’ in klantenservice naar het volgende niveau te tillen. Met vooruitstrevende ideeën hebben we de klantenservice de afgelopen tijd al flink getransformeerd. Maar hier houdt het nog niet op.

Onze teamleider klantenservice weet maar al te goed dat regeren vooruitkijken is. Op de hoogte blijven van het reilen en zeilen binnen de organisatie, en welk aandeel de klantenservice hierin speelt, is dan ook zeer belangrijk. Door te kijken naar de mogelijkheden en innovaties heeft het team een helder toekomstplan voor ogen. De uitdaging ligt hierbij in het standaardiseren en efficiënter inrichten van processen, zonder de persoonlijke touch van Zegro te verliezen.

Waar het klantenserviceteam zich zoal mee bezig houdt? Dit kan variëren van bestellingen aannemen tot aan vragen over producten beantwoorden en retouren afhandelen. Voor dag en dauw staat het team klaar om vragen van klanten te beantwoorden. Hierbij wordt altijd gekeken hoe de klant het beste geholpen kan worden. In de toekomst hoopt het team deze service verder uit te breiden met nieuwe kanalen en proactieve adviezen over producten. Ook zal er meer tijd geïnvesteerd worden in het coachen en ondersteunen van collega’s.

De komende tijd is er dus nog meer dan genoeg te doen voor het team. Stap voor stap zullen de teamleden met de hulp van IT de plannen gaan realiseren. Wij zijn in ieder geval onwijs trots op het klantenserviceteam en kunnen niet wachten om te zien wat de toekomst onze klantenservice gaat brengen!

Wil jij ook binnen een hardwerkend team aan de slag voor de leukste horecagroothandel in Rotterdam en omstreken? Bekijk dan eens onze vacatures: zegro.nl/vacatures

ks2 compressor

Deel dit bericht: