« Terug naar nieuwsoverzicht

Nóg gastvrijer in 3 goedkope stappen

Blogs Nóg gastvrijer in 3 goedkope stappen

Restoranto & Gastvrijheid

Gastvrijheid. ‘De eigenschap of situatie dat je hartelijk en gul bent in het ontvangen van gasten’. Je restaurant kan een mooie inrichting hebben, heerlijk eten, maar als de gast zich niet op zijn of haar gemak voelt, hebben zij alsnog een slechte ervaring. Hoe geef je een gast de perfecte beleving? Restoranto heeft het antwoord. 

gastvrijheid restoranto

Bekijk alles vanuit het perspectief van de gast. Hoe zou jij ontvangen willen worden in een restaurant? En hoe zou jij behandeld willen worden? Schrijf dit op en deel het met je                    team.

restoranto gastvrijheidLuister naar je gast 2.0. Willen zij geen friet? Geef dan extra salade. Zitten ze niet zo lekker? Biedt een kussentje aan. Het zijn vaak de kleine dingen die een groot effect hebben. 

restoranto gastv

Bied iets extra’s aan. Dit hoeft niet iets groots of duur te zijn. Zet bijvoorbeeld een karaf kraanwater op tafel. Een mandje brood op tafel tijdens het wachten doet wonderen. Laat                    de gast zien dat je ze waardeert!

 

Restoranto en Barbecue

 

Deel dit bericht: