NY Basement wint Gouden Culinaire Hoed

Restaurant NY Basement heeft van december 2016 t/m eind augustus 2017 hun Verrassingsmenu omgetoverd tot het Daniel den Hoed Menu. Van elk menu ging € 2,50 naar de Daniel den Hoed. Dit alles in het kader van de Culinaire Hoed: de fundraisingsactie waarbij Rotterdamse restaurants een menu of gerecht op de kaart hadden staan waarvan een deel van de opbrengst was bestemd voor de Daniel den Hoed Stichting. NY Basement bleek de hoogste opbrengst te hebben behaald en verdient daarmee de Gouden Culinaire Hoed.

Roel Dusseldorp, General Manager Hotel New York en NY Basement: “Het hele team van NY Basement heeft zich ingezet om zoveel mogelijk Daniel den Hoed Menu’s te verkopen en dat is gelukt. Bij elkaar hebben we € 5.000 opgehaald voor dit fantastische doel en daar zijn we super trots op!”

De Daniel den Hoed Stichting besteedt de opbrengst aan onderzoek naar het overwinnen van kanker in het Erasmus MC Kanker Instituut. Voor meer informatie: danieldenhoedstichting.nl




Terug naar overzicht
Altijd als eerste op de hoogte van onze aanbiedingen! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief