Waarom doet een gast zoals hij of zij doet? Wat zijn de beweegredenen om naar mijn horecazaak te komen? Wat voor verwachtingen heeft de gast van mij? En hoe ga ik hier als medewerker of manager het beste mee om? Dit zijn allemaal vragen die je graag beantwoord ziet om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Kennis van de gast, draagt bij aan een grotere gasttevredenheid en daarmee aan een hogere omzet!
Deze cursus is bedoeld voor managers en horecamedewerkers die rechtstreeks contact hebben met de klant. Na afloop van deze cursus hebben zij kennis van de gedragingen en psychologie van de klant.
De training is ook af te nemen als incompany-training en is tevens zeer geschikt als teambuildingsactiviteit!
De training vindt op locatie bij horecagroothandel Zegro plaats. De kosten betreffen €195,00 (Ex. BTW) per deelnemer bij open inschrijving. Na afloop van de training ontvangen deelnemers een certificaat van deelname van de Zegro Academy.
Datum | Training | Tijd | Locatie |
NTB | Rotterdamse Gastvrijheid - Psychologie van het gastcontact | 09:30-16:30 | Zegro |
In deze cursus belichten wij meerdere kanten van het klantencontact, zodat je elke dag optimaal kunt presteren binnen de horeca. Aan de hand van filmpjes en praktijkvoorbeelden maken we de theorie inzichtelijk. Als hoofdlijn trainen wij tijdens deze cursus het inzicht in:
Kom je dit certificaat bij ons halen? Neem dan contact met ons op via info@zegroacademy.nl voor meer informatie!