Vacatures

Assistent voorraadbeheer

Wij zoeken een enthousiaste starter die graag fulltime (37,5 uur per week) ervaring op wil doen bij de implementatie van het nieuwe Slim4 bestelprogramma en het optimaliseren van ons voorraadbeheer. De functie is bedoeld voor minimaal 6 maanden vanaf 1 februari 2017 met kans op verlenging. Het is een nieuwe functie, waarin je veel vrijheid hebt om deze zelf vorm te geven. Lees hieronder wat we van de functie-inhoud verwachten.

Als assistent voorraadbeheer heb je als doel zorgdragen dat de producten in de juiste hoeveelheid op de juiste plek aanwezig zijn en de voorraadadministratie betrouwbaar is.

Je rapporteert aan de manager inkoop en je bent samen met de voorraadbeheerder verantwoordelijk voor het beheer van de totale goederenvoorraad, zodat deze voorziet in de behoefte van de klanten, een goed winkelbeeld geeft en er minimale breuk en derving ontstaat.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de voorraadbeheer systemen en rapportages. Je bent betrokken bij het aansturen en optimaliseren van de bedrijfsprocessen, kostenbeheersing en efficiency verbeteringen ten aanzien van het voorraadproces.

Je taken zijn:

  • Het digitaal beheren van de voorraden in de winkel en DC;
  • Het bestelproces bewaken van de producten in eigen beheer; door gebruik van Slim4;
  • Verzorgen van bestel- en voorraad gegevens voor een optimaal bestelproces;
  • Plannen van de voorraadpositie bij nieuwe klanten en artikelen;
  • Analyseren, registreren en oplossen van voorraadverschillen;
  • Optimaliseren van de processen rondom voorraadbeheer in samenwerking met diverse afdelingen binnen de organisatie;
  • Uitvoeren van verschillende analyses ter ondersteuning van de processen;
  • Uitvoeren van verschillende periodieke voorraadtellingen en –controles;
  • In kaart brengen van besparingsmogelijkheden betreffende voorraadbeheer.

Functie eisen:

  • Een afgeronde MBO of HBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van logistiek;
  • Sterk analytisch vermogen;
  • Gedegen kennis van Excel;
  • Ervaring met warehouse management systemen;
  • Een gezonde dosis humor.

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen, gebaseerd op een 37,5-urige werkweek en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een bijdrage aan je pensioen;
  • 10% personeelskorting op onze producten;
  • Een dynamische werkomgeving met veel uitdaging;
  • Een baan binnen een organisatie waarin je jezelf kunt ontwikkelen;
  • Een werkplek binnen een energiek team waarbij plezier belangrijk is.

Hebben wij jouw interesse weten te wekken? Stuur ons dan je CV en motivatie naar pz@zegro.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

______________________________________________________________________________________________________________________

Chauffeur

Functie eisen

  • -Rijbewijs C
  • -Code 95
  • -Klantgerichte instelling
  • -Communicatief sterk
  • -Flexibel

De werktijden liggen tussen: 04.00 uur ’s ochtends en 22.00 uur in de avond

De werkdagen variëren van maandag t/m zondag.

Heb je interesse? Mail dan je motivatie en cv naar pz@zegro.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.