« Terug naar nieuwsoverzicht

Achter de schermen bij team marketing

Achter de schermen Achter de schermen bij team marketing

De drie marketing musketiers

 

Na verschillende blikken achter de schermen geworpen te hebben, op een variatie aan afdelingen, is het nu dan toch echt tijd om de rollen om te draaien. In deze editie van ‘Achter de schermen’ zetten we daarom voor de verandering een keer ons eigen marketing team in de schijnwerpers. Marketing toppers Jeannette van Merwijk, Guido Schillemans en Stephan Prins geven ons een kijkje op de marketingafdeling. Want waar komen al deze mooi opgemaakte folders eigenlijk vandaan?

Als we het hebben over folders, flyers, mails en eigenlijk alles wat design nodig heeft; dan moeten we bij Guido zijn. Deze creatieve duizendpoot kent de weg in Photoshop en InDesign met zijn ogen dicht. Zo heeft hij bijvoorbeeld de complete opmaak voor deze folder gemaakt. In de winkel zul je ook menig poster en flyer van zijn hand tegenkomen. Als er iets is waar Guido naar uitkijkt is het echter horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam. De sfeer, de mensen, de voorbereidingen; dit is één van de hoogtepunten van zijn werkjaar.

Over gezelligheid en sfeer gesproken; marketingmedewerker Jeannette weet wel hoe ze een inspirerende ondernemerslunch moet organiseren. Ook verzorgt ze de redactie en plaatsingen van de artikelen in onze folder en op onze website, heeft ze contact met leveranciers en klanten over promoties, organiseert ze de trainingen van Zegro Academy en houdt ze zich bezig met de marketingcampagnes. Met haar gezellige vlotte babbel slaat Jeannette zich door ieder project heen. Het sociale aspect is ook wat ze zo leuk vindt aan haar werk; iedereen kent elkaar binnen de Zegro.

Marketing manager Stephan zorgt tot slot voor de aansturing, planning en projecten binnen het team. Één van deze projecten is het 'Gezonder Zegro’ project, gericht op het doorvoeren van allerlei maatregelen die medewerkers helpen nog gezonder te leven. Zo wordt er onder andere fruit beschikbaar gesteld in de kantine. Ook is Stephan betrokken bij de verschillende evenementen die Zegro sponsort en organiseert. Denk aan CuliNESSE, Rotterdamse Kost, Gastvrij Rotterdam, Opperdepop, ondernemerslunches en Next Gen. Chef of Rotterdam.

Zoals je ziet is dit geen standaard marketingafdeling, maar een samenspel van verschillende expertises. Samen zet dit trio Zegro nog sterker in de markt en bieden zij klanten een totaalpakket aan diensten. Naast kwalitatieve producten en bezorging krijgen klanten bijvoorbeeld ook een podium op onze kanalen, kunnen zij zich verder laten opleiden binnen Zegro Academy en hebben ze de mogelijkheid om deel te nemen aan inspirerende evenementen. Kijk maar eens op onze Facebook, Instagram en LinkedIn!

Instagram: @zegro.rotterdam

Facebook: https://www.facebook.com/zegrocentrum/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/zegro/

Deel dit bericht: